Osobní vyzvednutí je možné každý pracovní den i o víkendu (ideálně po předchozí telefonické dohodě), na adrese výrobce HEATER, tj. Opolany 158 (viz. kontaktní údaje). Osobní vyzvednutí lze platit pouze hotově. Platební kartou platit nelze.
Objednávky se zpracovávají každý pracovní den a jsou doručovány prostřednictvím společnosti TOPTRANS následující pracovní den pro celou České republice. Objednávky přijaté později a ve večerních hodinách se odesílají opět následující pracovní den.
Objednávky doručované spediční společností TOPTRANS je možné hradit:
Dobírkou – v hotovosti. Zákazník platí v hotovosti při doručení zásilky kurýrem.
Dobírkou – platební kartou. Veškeré naše dobírky lze při doručením kurýrem zaplatit také prostřednictvím platební karty. Přímo při doručení má tak zákazník možnost se dodatečně rozhodnout zda zaplatí zásilku hotově nebo platební kartou. Služba je poskytována zcela zdarma.
Převodem – platbou předem na náš bankovní účet. Objednávka je odeslána ve stejný den, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet.
Cena dopravy činí 1300,- Kč (bez DPH).
Kurýr TOPTRANS Vás bude kontaktovat ráno před doručením a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení po celý den.
Zásilku můžete sledovat na adrese www.toptrans.cz.
Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není jakkoliv opravována. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi vás a doručovací společnost. Reklamace pak může být komplikovanější.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku TOPTRANS na telefoním čísle 267 101 601 a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Nahlášení reklamace poškozené zásilky neodkládejte.